خدا خستم

درد عشق
درد عشق
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درد عشق و آدرس dokhmalenaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خسته تر از دیروزم کاش میشد گوشه ای نوشت
خدایا خسته ام فردا بیدارم نکن...


نظرات شما عزیزان:

امین
ساعت0:43---15 بهمن 1391
سلام.وبلاگ جالبی دارین .اتفاقی به ای وب رسیدم ولی واقعا ازش خوشم اومد.وقت کردین بما هم سر بزنید
مرسی خوشخحالم که خوشت اومده


امین
ساعت0:43---15 بهمن 1391
سلام.وبلاگ جالبی دارین .اتفاقی به ای وب رسیدم ولی واقعا ازش خوشم اومد.وقت کردین بما هم سر بزنید

مسلم
ساعت22:11---13 بهمن 1391
سلام هانیه خانم
چطورین ؟
آپ جدید نزاشتیا


mehdy
ساعت12:13---13 بهمن 1391
خواهش میکنم اجی گلم من میلینکمت اگه قابل دونستی منم بلینک

مسلم
ساعت16:33---12 بهمن 1391
راستی عیبی نداره .من خوشحال میشم بهم سر میزنید ...

نگین جون
ساعت11:50---12 بهمن 1391
ســــــــــلام وب خوشملی داری

خوشحال میشـــــــــم منو تو وب خوشملت لینک کنی ....منم لینکت میکنم

دعوتت میکنم به دنیای مجازی دختــــــرونه بیا اونجا برام کامنت بزار که میخوای عضو شی تا یک دختر جزو انجمن باشی ... ( ما دخترا حق داریم) پس بدووووووووو به خاطر خودت و خیلی از دخترا که شب و روز گریه میکنن به خاطر نداشتن پشت کار و اعتقاد ضعیف اعتماد داشته باش مـــــــــــــا میتونیم این پیام رو به همه منتقل کنیم ...

و دنیای دخترارو ابـــــــــــــــــاد کنیم....

[لبخند] فعلا....

وبلاگ اصلی پاسخ:نگین من برا بلاگفا نمیتونم نظر بزارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, ] [ 11:41 ] [ هانیه ]

درباره وبلاگ
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 152
بازدید ماه : 1801
بازدید کل : 116736
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 122
تعداد آنلاین : 1